Sponsoring w kulturze
4-5 marca 2016 r.

Sponsoring w kulturze

fot. Pixabay

Adresaci:

Osoby zainteresowane tworzeniem ofert sponsorskich w celu pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych (kadry instytucji kultury, organizacje pozarządowych i inne podmioty).

Cel:

Zdobycie praktycznych umiejętności konstruowania oferty sponsorskiej.

Program:

    1. Sponsoring a strategia marketingu, Public Relations i społecznej odpowiedzialności biznesu.
    2. Formy współpracy sektora prywatnego z instytucjami kultury.
    3. Sponsoring kultury w praktyce:
        – Jak odszukać sponsorów – budowanie bazy potencjalnych sponsorów, odpowiednie dopasowanie do potrzeb / warsztat
        – Przygotowanie pakietu sponsorskiego: od oferty po umowę / warsztat
        – Skuteczne prezentacje projektów: wideo i prezentacje multimedialne, info prasowe, infografiki, itd. / warsztat
        – Zasady komunikacji, mowa ciała, tajemnice udanego spotkania
        – Spotkanie biznesowe / warsztaty
        Jak nie stracić sponsora, którego już się ma
    4. Prawne i podatkowe aspekty sponsoringu
    5. Dobre praktyki i przykładowe działania wokół sponsoringu.

Warsztaty obejmują 12 godz. zegarowych (z przerwami)

Prowadzący:

Jarosław Jaworski – specjalista ds. public – relations w kulturze, radiowiec, rysownik, autor tekstów i scenariuszy. Felietonista i blogger. PR manager takich festiwali jak Międzynarodowy Festiwal Filmowy Tofifest, Międzynarodowy Festiwal Operatorów Filmowych Camerimage, Spotkania Teatralne Klamra czy festiwal nowej muzyki Audiowizje. Wieloletni dziennikarz. Pracował dla RMF FM, Polskiego Radia, Życia Warszawy, Playboya, Polskiej Agencji Prasowej. prowadzący wywiady z takimi twórcami jak Krystyna Janda, Jerzy Stuhr, Janusz Gajos, Shirin Neshat, Emanuelle Seigner, Jim Sheridan. Koordynator biur prasowych instytucji publicznych: Europejska Stolica Kultury Toruń 2016, Europejska Stolica Kultury Lublin 2016, Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy. Autor książek, opracowań, strategii kulturalnych. Ma bogatą kartę działań artystycznych. Z wykształcenia i zamiłowania – muzealnik.
Dominik Pokornowski – PR manager i koordynator projektów z ponad 15-letnim doświadczeniem. Pracował m.in. w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu, Neuca, Exea Data Center, Arpol Motor Company. Lider wielu projektów webowych. Absolwent Filozofii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami.
Od 2010 aktywny trener z zakresu komunikacji internetowej, PR-u i zarządzania projektami z dorobkiem ponad 1000 godzin szkoleniowych. Współpraca: Narodowe Centrum Kultury, Centrum Promocji Informatyki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki, Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego. Współpracował jako ekspert z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego w projektach IT (e-usługi).

Harmonogram:

Zajęcia będą odbywały się w Wojewódzkim Ośrodku Animacji Kultury w Toruniu ul. Szpitalna 8,
Piątek, 4 marca w godz.: 15.00 – 18.00
Sobota, 5 marca w godz.: 9.00 – 17.00 (w tym godzinna przerwa)

Lista uczestników jest zamknięta. Brak wolnych miejsc.

KIEDY 4-5 marca 2016 r.
TERMIN ZGŁOSZEŃ I WPŁAT do 29 lutego 2016 r.
MIEJSCE WOAK Toruń
CENA 180 zł
INFORMACJE I ZGŁOSZENIA

kasia.kozlikowska@woak.torun.pl
barbara.planeta@woak.torun.pl
56 652 27 55

REJESTRACJA ONLINE
ZASADY UCZESTNICTWA W WARSZTATACH