Menadżer kultury 2.0.
Zarządzanie projektem i zespołem
w dobie Slack i Snapchat
15-16 kwietnia 2016 r.

Menadżer kultury 2.0.
Zarządzanie projektem i zespołem
w dobie Slack i Snapchat

fot. archiwum

Adresaci:

Menadżerowie i animatorzy kultury, pracownicy instytucji i organizacji realizujących projekty kulturalne. Wszystkie osoby zainteresowane wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w zarządzaniu i promocji projektów.

Cel:

Prezentacja nowoczesnych narzędzi internetowych przydatnych menedżerom w skutecznym przygotowaniu i realizacji przedsięwzięć sferze kultury. Począwszy od zarządzania projektem po komunikację i promocję.

Program:

ABC zarządzania projektami: projekt, wydarzenie, inicjatywa; zespół i komunikacja w zespole. Witamy w XXI wieku – praca zdalna i praca mobilna. Narzędzia nowoczesnego menadżera kultury.
Strategia komunikacji i promocji w sieci, serwis www i newsletter, ekosystem social media, czyli Co poza Facebookiem?, webwriting – jak pisać o kulturze w sieci. Zarządzanie komunikacją w internecie.

Warsztaty obejmują 18 godz. dydaktycznych.

Prowadzący:

Dominik Pokornowski – specjalista ds. public relations (Exea Data Center, TARR Centrum Innowacyjności sp. z o.o.), project manager licznych inicjatyw internetowych. Absolwent filozofii na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył podyplomowe studia z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Pracował jako PR manager w Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu” w Toruniu. Jest trenerem z zakresu komunikacji internetowej, m.in. w: Narodowym Centrum Kultury (w ramach programów Kurs na kulturę i Kadra Kultury), Centrum Promocji Informatyki, Polskim Towarzystwie Ekonomicznym, w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki, Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Fundacji Rozwoju Demokracji Obywatelskiej w Warszawie. Na co dzień postuje na haipaa.com, rozwija serwis indexart.pl. Współpracował z Operą Nova w Bydgoszczy, Fundacją Stabilo, Interaktywnym Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu.
Artur Jabłoński – pomysłodawca w agencji reklamowej MSU Publishing – wymyśla, planuje i wciela w życie różne projekty reklamowe dla marek o polskim i globalnym zasięgu (m.in. BIC, Makro, Polpharma czy Danone). Wykłada nowe media i media społecznościowe na UMK w Toruniu. Pisze o marketingu na swoim blogu (www.jeszczejedenblog.pl) oraz dzieli się wiedzą z tego zakresu w artykułach dla pism i wortali branżowych: Marketing w Praktyce czy Brief oraz podczas branżowych konferencji. Od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu e-marketingu dla organizacji pozarządowych, małych firma i korporacji.

Harmonogram:

Zajęcia będą odbywały się w Wojewódzkim Ośrodku Animacji Kultury w Toruniu ul. Szpitalna 8
piątek 15 kwietnia 2016 r. w godz. 1000-1700 (w tym godzinna przerwa)
sobota 16 kwietnia 2016 r. w godz. 1000-1700 (w tym godzinna przerwa)

 

KIEDY 15-16 kwietnia 2016 r.
MIEJSCE WOAK Toruń
CENA 150 zł
INFORMACJE I ZGŁOSZENIA

kasia.kozlikowska@woak.torun.pl

barbara.planeta@woak.torun.pl

56 652 27 55

ZASADY UCZESTNICTWA W WARSZTATACH