Marketing treści dla instytucji kultury,
NGO, agencji PR i działów marketingu
5 listopada 2016 r.

Marketing treści dla instytucji kultury,
NGO, agencji PR i działów marketingu

Fot. Pixabay

Adresaci:

Pracownicy instytucji kultury, organizacji pozarządowych, redaktorzy, dziennikarze, copywriterzy, pracownicy agencji Public Relations, pracownicy działów marketingu.

Cel:

Zdobycie wiedzy niezbędnej do planowania i realizowania działań marketingowych opartych na content marketingu, czyli dystrybucji angażujących treści.

Program:

Budowanie strategii marketingowej w oparciu o angażujące i skuteczne treści. Powiązanie treści (contentu) z działalnością firmy lub marką. Budowanie więzi z użytkownikami i klientami poprzez włączenie ich do współtworzenia treści dla potrzeb instytucji. W dobie szumu informacyjnego to bardzo skuteczna metoda przyciągania uwagi potencjalnego odbiorcy.

Warsztaty obejmują 8 godz. dydaktycznych.

Prowadzący:

Artur Jabłoński – pomysłodawca w agencji reklamowej MSU Publishing – wymyśla, planuje i wciela w życie różne projekty reklamowe dla marek o polskim i globalnym zasięgu (m.in. BIC, Makro, Polpharma czy Danone). Wykłada nowe media i media społecznościowe na UMK w Toruniu. Pisze o marketingu na swoim blogu (www.jeszczejedenblog.pl) oraz dzieli się wiedzą z tego zakresu w artykułach dla pism i wortali branżowych: Marketing w Praktyce czy Brief oraz podczas branżowych konferencji. Od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu e-marketingu dla organizacji pozarządowych, małych firma i korporacji.

Harmonogram:

Zajęcia odbędą się w Wojewódzkim Ośrodku Animacji Kultury w Toruniu, ul. Szpitalna 8,
w sobotę 5 listopada 2016 r. w godz. 9.00-16.00

KIEDY 5 listopada 2016 r.
TERMIN ZGŁOSZEŃ I WPŁAT do 3 listopada 2016 r.
MIEJSCE WOAK Toruń
CENA 100 zł
INFORMACJE I ZGŁOSZENIA

barbara.planeta@woak.torun.pl

56 652 27 55

REJESTRACJA ONLINE
ZASADY UCZESTNICTWA W WARSZTATACH