Event marketing w pigułce
6-8 marca 2015 r.

Event marketing w pigułce

Adresaci:

Osoby wiążące swoją przyszłość z branżą eventową, które samodzielnie realizują lub współpracują z osobami organizującymi różnego rodzaju wydarzenia artystyczne.

Cel:

Zdobycie wiedzy z zakresu planowania, nadzoru i realizacji wydarzenia. Nabycie umiejętności negocjacyjnych, komunikacyjnych oraz związanych z kreowaniem marki i oceną oddziaływania na otoczenie. Zwiększenie zdolności organizacyjnych uczestników.

Program:

Wykorzystanie eventu jako narzędzia Public Relations. Planowanie kolejnych etapów przedsięwzięcia z uwzględnieniem oddziaływania w czasie na mikro- i makro-odbiorców. Ćwiczenia modelowe tworzenia eventu, wirtualna realizacja, ocena potencjału sprzedażowego. Dobre i złe praktyki organizowania eventów na przykładach festiwali Open’Air, Lemon Festival w Łowiczu (zdobywającego rosnącą popularność) w opozycji Smooth Jazz Festival / ArtPop Festiwal w Bydgoszczy, który nie zadomowił się na mapie festiwalowej w Polsce.

Ocena ryzyka w oparciu o analizę SWOT. Nawiązywanie współpracy sponsorskiej i pozasponsorskiej. Determinanty określające zainteresowane grupy odbiorców (fokusy socjologiczne, strategie rozwoju prywatnych przedsiębiorstw, strategie rozwoju miast itp.).

Prowadzący:

Piotr Lenkiewicz – absolwent europeistyki i prawa na UMK w Toruniu. Od ponad 10 lat związany z marketingiem kultury i organizowaniem życia kulturalnego Torunia. Pomysłodawca i realizator Toruńsko-Olsztyńskiej Muzycznej Bitwy o Kopernika a następnie dwukrotnie Rockowych Imienin Kopernika. Współpracował z wydziałami promocji toruńskiego i olsztyńskiego magistratu, tworząc m.in. dokument określający zasady współpracy promocyjno-kulturalnej obu miast w oparciu o postać Mikołaja Kopernika. Założyciel, gitarzysta i manager zespołu H5N1, dwukrotnego laureata plebiscytu Toruńskie Gwiazdy w kategorii Nadzieja Roku 2010 i Zespół Roku 2011. Organizator muzycznych akcji charytatywnych Muzyka dla Wakacji. W 2013 r. otrzymał stypendium Prezydenta Miasta Torunia w dziedzinie kultury. W latach 2011-2014 zajmował się marketingiem Centrum Kultury Dwór Artusa (realizator koncepcji Artus Art Cinema finansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego). Od 2014 r. główny specjalista ds. kultury w Teatrze Baj Pomorski w Toruniu.

Harmonogram:

Zajęcia będą odbywały się w Wojewódzkim Ośrodku Animacji Kultury w Toruniu ul. Szpitalna 8,
według harmonogramu:
6 marca (piątek): 16.00 – 20.00 z przerwą
7 marca (sobota): 9.00 – 16.00 z przerwą
8 marca (niedziela): 9.00 – 13.00 z przerwą

KIEDY 6-8 marca 2015 r.
TERMIN ZGŁOSZEŃ do 15 lutego 2015 r.
MIEJSCE WOAK
CENA 130 zł
WIĘCEJ INFORMACJI:

kasia.kozlikowska@woak.torun.pl

barbara.planeta@woak.torun.pl

56 652 27 55

ZASADY UCZESTNICTWA W WARSZTATACH