fot. archiwum

fot. archiwum
Redaktorzy i administratorzy serwisów www, dziennikarze, copywriterzy, pracownicy instytucji kultury, pracownicy agencji PR, pracownicy działów marketingu, osoby tworzące teksty do serwisów www i sklepów internetowych.
Cel:Nauka technik pisania wszelkiego typu tekstów, które sprzedają – od notek PR-owych po zapytania ofertowe, zarówno na potrzeby mediów jak i do internetu.
Program:Tworzenie tekstów na firmową stronę internetową. Metody pisania ofert sprzedażowych i innych przyciągających tekstów. Odchudzanie tekstu, czyli sztuka redakcji. Uczestnicy poznają odpowiedź na pytanie: Jak czytają internauci i co to zmienia w sposobie tworzenia tekstów?
Prowadzący:Dominik Pokornowski – specjalista ds. PR (Exea Data Center), TARR Centrum Innowacyjności sp. z o.o., project manager licznych inicjatyw internetowych. Absolwent Wydziału Filozofii UMK w Toruniu. Ukończył podyplomowe studia z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Pracował jako PR manager w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu Jest trenerem z zakresu komunikacji internetowej, m.in. w: Narodowym Centrum Kultury (w ramach programu Kurs na kulturę i Kadra Kultury), Centrum Promocji Informatyki, Polskim Towarzystwie Ekonomicznym, w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki, Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Fundacji Rozwoju Demokracji Obywatelskiej w Warszawie. Na co dzień postuje na haipaa.com, rozwija serwis indexart.pl. Współpracował z Operą Nova w Bydgoszczy, Fundacją Stabilo, Interaktywnym Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu.
Harmonogram:Zajęcia będą odbywały się w Wojewódzkim Ośrodku Animacji Kultury w Toruniu, ul. Szpitalna 8
w sobotę 31 stycznia 2015 r. w godz. 1000-1700
(z przerwą)
kasia.kozlikowska@woak.torun.pl
56 652 27 55