Marketing kultury
Menadżer kultury 2.0
Zarządzanie projektem i zespołem
25-26 lutego 2017 r.
Menadżer kultury 2.0<br> Zarządzanie projektem i zespołem
menadżer 2.0.jpg

Menadżer kultury 2.0
Zarządzanie projektem i zespołem

fot. archiwum

Adresaci:

Menadżerowie i animatorzy kultury, pracownicy instytucji i organizacji realizujących projekty kulturalne. Wszystkie osoby zainteresowane wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w zarządzaniu projektem i jego promocji.

Cel:

Prezentacja nowoczesnych narzędzi internetowych przydatnych menadżerom w skutecznym przygotowaniu i realizacji przedsięwzięć w sferze kultury począwszy od zarządzania projektem po komunikację i promocję.

Program:

ABC zarządzania projektami: projekt, wydarzenie, inicjatywa; zespół i komunikacja w zespole. Witamy w XXI wieku – praca zdalna i praca mobilna. Narzędzia nowoczesnego menadżera kultury.
Strategia komunikacji i promocji w sieci, serwis www i newsletter, ekosystem social media, czyli Co poza Facebookiem?, webwriting – jak pisać o kulturze w sieci. Zarządzanie komunikacją w internecie.

Prowadzący:

Dominik Pokornowski – specjalista ds. public relations (Exea Data Center, TARR Centrum Innowacyjności sp. z o.o.), project manager licznych inicjatyw internetowych. Absolwent filozofii na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył podyplomowe studia z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Pracował jako PR manager w Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu” w Toruniu. Jest trenerem z zakresu komunikacji internetowej, m.in. w: Narodowym Centrum Kultury (w ramach programów Kurs na kulturę i Kadra Kultury), Centrum Promocji Informatyki, Polskim Towarzystwie Ekonomicznym, w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki, Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Fundacji Rozwoju Demokracji Obywatelskiej w Warszawie. Na co dzień postuje na haipaa.com, rozwija serwis indexart.pl. Współpracował z Operą Nova w Bydgoszczy, Fundacją Stabilo, Interaktywnym Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu.

Katarzyna Drewnowska-Toczko rzeczniczka prasowa, specjalistka od media relations, PR i kreowania wizerunku instytucji. Przez ponad 8 lat reprezentowała w mediach Centrum sztuki Współczesnej w Toruniu, jedną z największych polskich galerii sztuki współczesnej. Jako kierowniczka działu PR tworzyła i realizowała wspólnie z zespołem kampanie promocyjne kilkuset wystaw i wydarzeń kulturalnych, obejmujące reklamę outdoorową, kreatywne projekty eventowe, komunikację w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Jest także social media managerką, copywriterką i tłumaczką, prowadzi wykłady oraz liczne szkolenia z zakresu public relations, w tym dla Narodowego Centrum Kultury, Narodowego Instytutu Audiowizualnego, Centrum Promocji Informatyki i Instytutu Socjologii UMK. Jest absolwentką Iberystyki na UW i Edukacji Artystycznej na UMK. Uważa, że nawet o najtrudniejszych zagadnieniach trzeba mówić językiem krańcowej jasności. W swojej karierze rzecznika współpracowała z zagranicznym i krajowymi mediami tradycyjnymi – w tym z gazetami codziennymi, magazynami typu lifestyle czy tygodnikami opinii – z radiem i telewizją, zarówno publiczną, jak i prywatną, a także z bloggerami i redakcjami portali. Najbardziej lubi pytanie: „Dlaczego sztuka współczesna jest taka brzydka?”

Harmonogram:

Zajęcia będą odbywały się w Wojewódzkim Ośrodku Animacji Kultury w Toruniu, ul. Szpitalna 8

                sobota 25 lutego 2017 r. w godz. 10.00-16.00
                niedziela 26 lutego 2017 r. w godz. 10.00-16.00

Warsztaty obejmują 14 godz. dydaktycznych.

KIEDY 25-26 lutego 2017 r.
TERMIN ZGŁOSZEŃ I WPŁAT do 17 lutego 2017 r.
MIEJSCE WOAK Toruń
CENA 160 zł
INFORMACJE I ZGŁOSZENIA

Barbara Płaneta
e-mail: barbara.planeta@woak.torun.pl
tel. 56 652 27 55

REJESTRACJA ONLINE
ZASADY UCZESTNICTWA W WARSZTATACH