Menadżer 2.0.
Zarządzanie projektem i zespołem
3-4 lutego 2018 r.
Menadżer 2.0. <br>Zarządzanie projektem i zespołem

Menadżer 2.0.
Zarządzanie projektem i zespołem

fot. pixabay

Adresaci:

Menadżerowie i animatorzy kultury, pracownicy instytucji i organizacji realizujących projekty kulturalne. Osoby zainteresowane wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w zarządzaniu i promocji projektów.

Cel:

Prezentacja nowoczesnych narzędzi internetowych przydatnych menedżerom w skutecznym przygotowaniu i realizacji przedsięwzięć w sferze kultury począwszy od zarządzania projektem po komunikację i promocję.

Program:

ABC zarządzania projektami: projekt, wydarzenie, inicjatywa; zespół i komunikacja w zespole. Witamy w XXI wieku – praca zdalna i praca mobilna. Narzędzia nowoczesnego menadżera kultury. Strategia komunikacji i promocji w sieci, serwis www i newsletter, ekosystem social media, czyli Co poza Facebookiem?, webwriting – jak pisać o kulturze w sieci. Zarządzanie komunikacją w internecie.

Prowadzący:

Dominik Pokornowski – specjalista ds. public relations (Exea Data Center, TARR Centrum Innowacyjności sp. z o.o.), project manager licznych inicjatyw internetowych. Absolwent filozofii na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył podyplomowe studia z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Pracował jako PR manager w Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu” w Toruniu. Jest trenerem z zakresu komunikacji internetowej, m.in. w: Narodowym Centrum Kultury (w ramach programów Kurs na kulturę i Kadra Kultury), Centrum Promocji Informatyki, Polskim Towarzystwie Ekonomicznym, w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki, Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Fundacji Rozwoju Demokracji Obywatelskiej w Warszawie. Na co dzień postuje na haipaa.com, rozwija serwis indexart.pl. Współpracował z Operą Nova w Bydgoszczy, Fundacją Stabilo, Interaktywnym Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu.

Kasia Toczko – specjalistka ds. media relations, PR i kreowania wizerunku instytucji. Przez ponad 8 lat pełniła funkcję rzecznika prasowego i kierownika Działu PR w Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu” w Toruniu, gdzie razem z zespołem tworzyła i realizowała kampanie promocyjne kilkuset wystaw i wydarzeń kulturalnych, obejmujące reklamę outdoorową, kreatywne projekty eventowe, komunikację w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Jest także social media managerką, copywriterką i tłumaczką, prowadzi wykłady oraz szkolenia z zakresu public relations dla sektora kultury i przemysłów kreatywnych, w tym dla Narodowego Centrum Kultury, Narodowego Instytutu Audiowizualnego, Sieci Kin Lokalnych, Centrum Promocji Informatyki, Instytutu Socjologii UMK, Wojewódzkiego Ośrodka Animacji Kultury w Toruniu.

Harmonogram:

sobota 3 lutego 2018 r. w godz. 10.00-16.00
niedziela 4 lutego 2018 r. w godz. 10.00-16.00
Warsztaty obejmują 14 godz. dydaktycznych.

KIEDY 3-4 lutego 2018 r.
TERMIN ZGŁOSZEŃ I WPŁAT do 30 stycznia 2018 r.
MIEJSCE WOAK Toruń ul. Szpitalna 8
CENA 160 zł
INFORMACJE I ZGŁOSZENIA

Barbara Płaneta
e-mail: barbara.planeta@woak.torun.pl
oraz
Karolina Fordońska
e-mail: karolina.fordonska@woak.torun.pl
tel. 56 652 27 55

REJESTRACJA ONLINE
ZASADY UCZESTNICTWA W WARSZTATACH