Marketing kultury
Marketing w social media w praktyce
10 czerwca 2017 r.
Marketing w social media w praktyce
fot. Pixabay

Marketing w social media w praktyce

fot. Pixabay

Adresaci:

Organizatorzy wydarzeń kulturalnych, pracownicy instytucji publicznych i organizacji pozarządowych realizujący lub przystępujący do realizacji kampanii marketingowych w social media, freelancerzy oraz studenci i uczniowie chcący swoją karierę zawodową związać z marketingiem i reklamą. Wszystkie osoby zainteresowane tworzeniem kampanii marketingowych w social media.

Cel:

Nauka planowania, realizacji i analizy efektów kampanii marketingowej w social media.

Program:

Możliwości marketingowe najważniejszych serwisów społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube. Zasady efektywnego planowania kampanii marketingowej w social media, narzędzia służące skutecznej jej realizacji i metody analizy i ewaluacji efektów. Część warsztatowa obejmuje praktyczne ćwiczenia z wykorzystania najpopularniejszych mediów w kampaniach marketingowych. Nie zabraknie też aktualiów Facebooka i Instagrama wraz z kursem krok po kroku zakładania konta i uruchamiania reklamy. Uzupełnieniem będzie prezentacja programów płatnej reklamy na YouTube-Google Adwords oraz na Twitterze.

Prowadzący:

Dominik Pokornowski – specjalista ds. public relations (Exea Data Center, TARR Centrum Innowacyjności sp. z o.o.), project manager licznych inicjatyw internetowych. Absolwent filozofii na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył podyplomowe studia z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Pracował jako PR manager w Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu” w Toruniu. Jest trenerem z zakresu komunikacji internetowej, m.in. w: Narodowym Centrum Kultury (w ramach programów Kurs na kulturę i Kadra Kultury), Centrum Promocji Informatyki, Polskim Towarzystwie Ekonomicznym, w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki, Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Fundacji Rozwoju Demokracji Obywatelskiej w Warszawie. Na co dzień postuje na haipaa.com, rozwija serwis indexart.pl. Współpracował z Operą Nova w Bydgoszczy, Fundacją Stabilo, Interaktywnym Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu.

Harmonogram:

Zajęcia odbędą się w Wojewódzkim Ośrodku Animacji Kultury w Toruniu, ul. Szpitalna 8

                        w sobotę, 2 czerwca 2017 r. w godz. 10.00-16.00

Warsztaty obejmują 8 godz. dydaktycznych.

KIEDY 10 czerwca 2017 r.
TERMIN ZGŁOSZEŃ I WPŁAT do 2 czerwca 2017 r.
MIEJSCE WOAK Toruń
CENA 100 zł
INFORMACJE I ZGŁOSZENIA

Barbara Płaneta

e-mail: barbara.planeta@woak.torun.pl

tel. 56 652 27 55

REJESTRACJA ONLINE
ZASADY UCZESTNICTWA W WARSZTATACH